Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

honeyspaggeti

Ναι.Εγω πηρα το μελομακαρονο.Γιατι να νιωσω ενοχη;Και γιατι ρωτησαν ποιός το πηρε;Αφου ξερουν,τι ρωτανε;Εγω γιατι ενιωσα ενοχη;Και γιατι κρυβομαι πισω απο το δαχτυλο μου;Εννοειται δεν το εφαγα.Καταπια μια μπουκια.Εβγαλα τα καρυδακι και ημουν ετοιμη να μασησω και να φτυσω το υπολοιπο.Τοτε αρχισαν να ρωτανεγι το ποιος πηρε το γαμημενο μελομακαρονο.
-Μαργαριτα εσυ πηρες το μελομακαρονο;
-Οχι
-Τι οχι ρε Μαργαριτα;Τοτε ποιός το πηρε;
(Σκεφτομαι-Τι ρωτας μανα μου, τοτε;-αγανακτισμενη)
Ενοχη.Και σκατοσυναισθημα.Μια μπουκια καταπια.Μου εχει καρφωθει οτι αυριο θα ειμαι +5 κιλα.Μαλακιες.Βημα.Καταπια μια μπουκια.Σκατα.Αναμεικτα συναισθηματα.Θα σκασω.ΣΚΑΣΕ ΠΙΑ!Αυτο το λεω-το φωναζω μαλλον-σ'αυτην την εκνευριστικη φωνουλα που λεει "Θα μεγαλωσει η κοιλια σου,θα χοντρυνουν τα μπουτια σου,δεν θα σου κανει το τζιν σου".ΣΚΑΣΕ ΦΩΝΟΥΛΑ!!!!
Εγω σημερα φχαριστηθηκα το φαγητο μου ομως.Και μετα δεν ενιωσα βαρος και θλιψη και ολα αυτα..Και ηπια και καφε!Τελος η φωνουλα!Το βουλωσε τωρα.Μακαρι να μην ξαναμιλησει.Καλα, και αυριο τα ιδια θα μου κανει η πορνη.Αλλα εγω θα την κανω να το βουλωσει.Μια για παντα.
ΑΜΕ!
-anxious Margkw-

Δεν υπάρχουν σχόλια: